VERZENDING EN LEVERING

Bestellingen op werkdagen voor 15.00 besteld, is dezelfde dag nog verzonden. Hoogstwaarschijnlijk wordt de bestelling de volgende dag geleverd (m.u.v. zon -en feestdagen). Alle bestellingen in Nederland en België worden gratis verzonden met track&trace.

Alle pakketjes worden standaard met PostNL verzonden. Zodra de bestelling ons magazijn verlaat, word je hiervan op de hoogte gesteld en kun je je bestelling volgen met track&trace.

 

LEVERADRES WIJZIGEN

Na het plaatsen van de bestelling kan is het adres niet meer te wijzigen.

Wij proberen bij Monfoot orders zo spoedig mogelijk te verpakken en te verzenden. Een wijziging van het adres na een geplaatste bestelling is alleen mogelijk wanneer de order nog niet is verwerkt in ons magazijn.

Vragen? Neem dan contact op met de klantenservice en houd je bestelnummer en adres bij de hand.

 

RETOUREREN

WILT U RUILEN VOOR EEN NIEUWE MAAT?
Plaats een nieuwe bestelling met de juiste maat voor een gemakkelijke en snelle omruiling. De verkeerde maat kan geretourneerd worden via de onderstaande retourprocedure.


HOE RETOURNEERT U UW BESTELLING
Als u niet helemaal tevreden bent met uw aankoop, kunt u een ongedragen, ongebruikt artikel binnen 30 dagen na ontvangst naar ons terugsturen voor een volledige terugbetaling.

- Retour aanmelden (binnen 14 dagen)

- Terugsturen retour (binnen 30 dagen na aankoop)

- Binnen 5 werkdagen nadat je de retour hebt aangemeld zal Monfoot het aankoopbedrag terugstorten op uw rekening mits wij de artikelen in goede orde retour hebben ontvangen.

Heeft u vragen of komt u er niet uit? Voor meer informatie of hulp kunt u mail versturen naar info@monfoot.nl


RETOURZENDINGEN

Voor alle landen zijn de retourzendingen voor rekening van de klant. Stuur het/de artikel(en) naar ons terug via een postdienst van jouw keuze. We vragen je om  zorgvuldig met de goederen om te gaan zolang ze in je bezit zijn.

Retourzendingen moeten naar ons magazijnadres worden gestuurd;

Prime Products Trading B.V.
Willem de zwijgerlaan 2A
2316 GB Leiden
Nederland


ALGEMENE INFORMATIE OVER RETOURZENDINGEN EN RESTITUTIES
Zorg ervoor dat de labels niet van het artikel verwijderd zijn en dat de originele verpakking bewaard blijft voor het geval het artikel geretourneerd moet worden. Producten moeten worden geretourneerd in de staat waarin ze zijn ontvangen: niet bevuild, gescheurd of beschadigd. Als een artikel vuil, beschadigd of incompleet is, kan het niet worden geretourneerd en kan het worden teruggestuurd naar de klant.

Het is heel belangrijk dat we weten op welk bestelnummer een artikel betrekking heeft als u het retourneert. Als u een artikel retourneert dat niet defect is en buiten de regels voor verkoop op afstand valt, dan zijn de kosten voor het retourneren van het artikel voor uw rekening. Het artikel is uw verantwoordelijkheid totdat het ons bereikt. Wij raden u daarom aan het pakket te verzenden via een bezorgdienst die u verzekert voor de waarde van de goederen en u een volgnummer geeft. Wij kunnen geen geld teruggeven voor geretourneerde artikelen die verloren zijn gegaan in de post.

Na ontvangst van een retourzending kunt u 2 werkdagen de tijd nemen om de terugbetaling te verwerken. Zodra een terugbetaling is verwerkt, krijgt u een mailtje vanuit het Monfoot systeem. Het kan 5 werkdagen duren voordat de terugbetaling op uw rekening is bijgeschreven of voordat het vervangende artikel wordt verzonden.

Uw restitutie zal worden bijgeschreven op dezelfde kaart als waarmee u uw oorspronkelijke aankoop heeft gedaan. Als dit om welke reden dan ook niet mogelijk is (bijv. als de kaart verlopen is), nemen we contact met u op om alternatieven te bespreken.

Controleer de status van de retourzending in uw account. Wanneer we de retourzending hebben verwerkt, wordt de status in uw account aangepast.

Internationale retourzendingen: Als je van buiten de EU iets aan ons retourneert, moet je een douaneaangifte invullen en daarbij aangeven dat het pakket 'geretourneerde goederen' bevat.

Als je vragen hebt over het retourneren van goederen, raadpleeg dan de antwoorden op de meest gestelde vragen (FAQ) of stuur ons een e-mail voor hulp: info@monfoot.nl.